dijous, 8 de novembre del 2007

Un pont inolvidable 2 :-D

Despres de descansar al hotel amb un bons matalassos (flex) jejejeje ;-) vam baixar baix al menjador on estaba el buffet lliure mmmm esta tot bonissim, i habia de tot ja vos ho podeu pensar jejejejeje vam acabar farts pero millor ja que el mati es veia mogudet (shopping). Primer de tot un cero al parking a andorra va ser una odisea pero al final lo vam dixar al parking privat de Caldea perke ja teniem ganes de baixar del cotxe.

Com podeu vere a la foto de dalt es un carrer inmens solament de botigues buff expectacular jejejejeje primer vam començar per Julia on hi ha un relotge molt bonik i un acensor expectacular, he de dir que alli les tendes son enormes jejejeje jo em vai comprar una colonia (dior fahrenheit 32) vaig estar un bon rato jejejejeje mentrestant isa anava fent feina per alli :-D bueno va fer un cafe i a per mes botigues g-start, via moda (la mes pija), pull and bear, zara, rolex jejejejeje, i moltes tendes de electronica pero no valien massa la pena ja hi habia poca diferencia de preu i molta falsificacio depres de esta reventats (no vam ni dinar) ens vam dirigir al hotel per dutxarmos i pujar al telecadira (quina por odio les altures me tremolaven les cames jejeje) pero estaba tancat i vam decidir nar a vore el llac engolasters

Cuant vam arribar i vam vere el llac en vam kedar uns segons sense dir res guadir d'aquell paisatge i tot seguit ens vam fer unes cuantes fotos, informo que aquest llac es el que va a Caldea i si miraves be podies vere com a l'aigua feien bombolles d'aire, despres de estar un ratet per alli pasetjant, vam nar a vere la esglesia d'engolasters jejejejeje

Un detall que es veia molt pero a la foto no eske a dins hi habien neons tunnigs de color lila un desastre per un edifici tan antic, que hi farem son aixi esta gent, (pero lo mes simpatic l'home del bar del restaurant que li vam preguntar on estaba l'esglesia esta, si no leu vist eske sou cegos i natros ens vam kedar @_@ quina rabi pero despres men vai fotre dell jejejejeje kin fart de riure jejejejej)
Es feia de nit i vam decidir de anar a sopar a un lloc especial com era per natros aquell lloc especial. Anem al hotel en canviem i ens fiken wapos (sobretot isa estaba espectacular (6)) i ens vam dirigir a un lloc que vai vere jo per la carretera que feia pinta que es minjes molt be, i efectivament un lloc per un 10 fico web per si mai aneu jejejeje http://www.la-sangria.com/ lo nom no hi diu pero ens vam fer un caragols una ensalda de pedres unes broxetes de carn de bou i un pato que estaben de muerte un vi rosatet mm i un servei magnific (lo jefe un poc taja anava pero natros tb sobretot al postres en lo crec adjunto foto jejejej)

Recomano al 100 per cent el restaurant en serio ho dic despres del dia tan llarg i intens ens vam nar a l'hotel.

El dia seguent era l'ultim, vam anar a vere poblets de andorra i al punt de trobada a comprar chivas, choco i formatge i cap a casa mentre baixaben parlaben k aquest viatge no l'olvidarem mai i cuant puguessim hi tornariem per viure i compartir mes experiencies a aquell lloc tan magic ANDORRA.

Anònim ha dit...

Felicitats pel nou blog!! Va ser una experiència molt xula tornar a andorra després de tants anys, este ha sigut el nostre primer viatget i m'ho vaig passar molt bé amb tu ;) ... lo sopà a "la Sangria" va ser de lo millor jiji

Buenassssssss que guapo andorra!,a vore si mos podem escapar un dia els 4 junts bueno un verset de nek para tots los enamorats.
Para ti sería;
tu latido intenso y grande.
Quédate otro día,
no sigamos tan distantes.
Entre cada espera entre tú y yo
yo no confundí jamás
otros brazos nuevos con los tuyos