dilluns, 19 de novembre del 2007

Un Altre Finde Super Bonic ;-P

Primer de tot, divendres vaig quedar amb isa per a celebrar el seu sant, pero me va dir que me volia porta a un lloc molt bonic i que seria surprise (molen molt estes sorpreses) bueno vam quedar a les 21.30 i em va porta a un restaurant que es diu LAKINOA, un lloc que no habiem anat mai i que el dos teniem moltes ganes de anar. Vam entra i de seguida va sortir un cambre molt atent, en vam asentar i el primer de tot va ser el fil musical(chill out a volum perfecte per pugue parla), ens vam porta la carta (molt extensa) ens vam dedicir per picar un carpaccio de gamba roija (en la vida habia pobrat algo tan sabros) i un pantenier de xipirons, traduccio una crema de pure de pataca amb xipironets freixit amb cebeta tendra ñam ñam no cal dir que estaba de muerte (potser una miqueta mes hagues esta perfecte) un detall que me va agradar molt van ser les picadetes que ho portaven a tots que van ser pa en boletes de matequilla de diferents gustos, cruixent de parmesa, pure de carbassa i pistachos i una cullera de anguila fumada mmmm delicios de segon vam demanar raviolis de llamantol i de segon gelat 3 gustos (pastanaga, fruits del bosc i vainilla crec no estic segur) molt bo i refescant. Depres vam marxa i jo li vai donar el meu regal jejejejeje gracies per passar Santa isabel amb mi wapi me va agradar molt no ho olvidare mai petons wapa

P.D: Esta tarde posar la barbacue del dissabte a casa javi i un petit comentari del diumenge al balneari de Cardo