dilluns, 21 de juliol del 2008

El Anfitrion


Bueno ara vos explicare ke significa aixo del anfitrion: es una persona que convida a una celebración, comida o cena en su casa o paga los gastos de la celebración en otro punto. Cal dir k la idea es integrament de Ratrop jejejejejeje i serem pepe, ratrop i servidor k cada nit farem un sopar i a ver ki es lo millor de tots 3 aixo promet jejejejejeje hem pactat k lo k estara prohibit seran los cordon blue o en cristia lo san jacobos i surt algun kedara eliminat jejejejejejeje (prepareu los llamantols juas juas) fikeu comentaris o idees de plats jejejejejeje lo meu sera secret ja penjare los videos k farem jejejejejejeje

26 comentaris:

Anònim ha dit...

no fesseu el pato que es masa poc currat

Anònim ha dit...

massa pato

Bertone ha dit...

jo no fare pato jejejejej sera espectacular seran com bombes en la vostra boca flipareu com lo petit chef ;-) disfrutareu de tots los sentits estic segur k el meu menu sera el GANADOR :-D

El rincon de Pepe "Tot per a l'oci" ha dit...

5 paraules son lo meu menu:
DEL MAR A LA TAULA


Eliminats qui use als plats maggy aneto bocadelia la sirena o sucedanis

P.D Llamer les uniques bombes que me surtiran seran pel cul despres de provar el teu llamermenu

Bertone ha dit...

ja podeu parla molt k ne sabeu un rato per fins k no fessem los menus no sabreu jo estic conveçut perke lo k fare le fet mil vegades i se k keda molt bo es una aposta segura sere el GANADOR jejejejejejejejejej una primicia el MENU se dira

MENU DELICATSSEN by Pedri

Anònim ha dit...

Que ho faigues mil vegades no vol dir que te quede bo, sino mira el tiramisu...

Quan te vaig dir lo meu menu te vas cagari pixar damunt, ja no sabies que fer, perque enseguida vas saber que era un menu guanyador.

Tu mateix ho has dit los teus plats seran com bombes perque mos faran malbe per dins, perfavor no posigues oregano sec per damunt de tot que es molt estopenc.

Bertone ha dit...

En este ganes ho trobareu tot dolent lo k faigue, pero bueno perke lo rap k fare al cava i escamarlans per mi esta bonissim pero tu com k ets super rabios ho trobaras dolent i pepe ho troba tot bo i es mes neutral pero tu los del demes seran 0 pero no guanyaras

Anònim ha dit...

Que dius, jo no soc rabios, soc exigent. Si algo no esta bo ho dic. Si la novia te diu que lo que fas esta bo es perque es la novia, no perque estiga bo. Es lo mateix que quan t'ha mare et diu que ets los mes guapo del mon... Despres al final acaba sortint la veritat i t'enteres de que realment no estaba tan bo com ja t'ha pasat més de un cop... Si algun cop no t'ho has pogut minjar ni tu mateix lo que as cuinat...

Bertone ha dit...

No dic res perke no tens rao, se demostrara tot als fogons i a ver ki su curra mes aixo es la GUERRA

P.D: si lo meu menu agrada mes k el teu, ja pots dir en aquest blog k pere es millor cuiner k tu tas de rebaixar i tragarte les teves paraula k es lo k son paraules (jo no dic k guanye jo pero agradara mes k el teu)

Anònim ha dit...

Mira si soc bona persona qeu si el meu menu agrada més que el teu (coas més que probable) No fare que te humilles davant de tothom al teu propi blog, me conformare en humillarte davant dels comensals. L'unic que et demanare es que no tornes a presumir mai de ser un bon cuiner al teu blog perque es fals. No ets bon cuiner. T'agrada la cuina pero no ets bon cuiner.

Bertone ha dit...

Tot se demostrara ja ho et dit son paraules

Bertone ha dit...

jo se k soc bon cuiner i ho desmostrare i la gent k me coneix ho sap k soc un bon cuiner menos tu rabios jkejejejejejejejeje

Anònim ha dit...

Ets super bon cuiner. Mira si ets bon cuinaer que un dia a uns spagetis que estaben salats, per a arreglar-ho volies posar sucre i axiò es 100% veridic confirmat per testimonis.

Juas juas juas, estas fet tot un Ferran Adria

Anònim ha dit...

Pepe yo de tu portaria almax i primperan al sopar de Pere. Jo esta tarde pasare per la farmacia. Per cert com se diu aquell medicament per tallar la diarrea?

Bertone ha dit...

vinc tot sol i encara no me mort, mu cuino tot i faig coses noves cada semana hi ha gent k ho pot demostrar i allo del sucre era broma pero bueno callo k perke sino ofendre al cheff mes codiciat de les terres de lebre en les seves hamburgueses d'atunm tum tum jejejejeje au no cnt mes k me cansa aixo

El rincon de Pepe "Tot per a l'oci" ha dit...

Rectificacio imprenta per errata

Menu merdessen by pedri

jejej sol vui dir una cosa aposteu plats molt elaborats en molt de sabors, aixo implica que com no quede be fracas absolut, penseu que som 5 comensals sol que surtiga el plat gelat perd mol

P.D Pere compra evacuol a granel

Anònim ha dit...

Lo del sucre no era broma, ho vas dir tot convençut i si no t'ho arribem a explicar poses sucre. "Vinc tot sol" A si? i com marxes? acompanyat o tot sol?

Tu ets lo xef de qui mes se parla ales terres del ebre sobretot despues de posar al blog lo del pollo al perico... al gos del meu company de feina (el meu company no es dropo, te un gos) li va agradar molt

Bertone ha dit...

Lo pollo va ser un exit estaba bonissim, torno a repetirho NO EL VAS PROVA i vic tot sol no en la mama i si as probat mai arros en oregano dona molt aroma, solament et mous en les 2 R rebozado i refrito. pepe lo meu menu no es tan elaborat sera expectacular HO DEMOSTRARE ja podeu anar a la llotja i todes les tonteries k dieu GUANYARE salud :-D

Anònim ha dit...

Quina mania en la novia, q jo sóc imparcial!
Només una coseta, per la nostra salut no feu ni experiments ni coses rares xD :S

Anònim ha dit...

L'unic que faig rebosat son los calamars. Tu no saps ni fer un rebosat, l'ultim dia que vas intentar rebosar verdures en tempura, pareixia una truita de verdures. JUAS JUAS JUAS. No se posa tot al plat del rebosat i se tira a la paella tot lo contingut del plat. Se rebosa un a un i se va posant. l'oregano sera tot l'aromatic que tu vulgues pero l'oregano sec cru sense mesclar en cap salsa ni condiment es mes estopenc que un grapat de pedres. També es aromatic l'ambientador, ne posaras damunt de l'arros o que?

Anònim ha dit...

Per cert no penso discutir més de cuina en un paio que se pensa que es un xef i no sap ni com cou les coses. No sap si esta bollin, fregint o rostin... Perque l'ultim dia que va bullir arròs... segons ell posa a coure l'arròs a un olla en aigua al punt d'ebullició no es bullir l'arròs...

A mi un paio que vol posar sucre a les coses quan estan salades, que no sap ni arrebossar, ni te idea de com s'anomenen los processos de cocció i fa el brou de peix amb peix congelat... no m'ha d'ensenyar res de cuina.

Per cert això de que vius sol... Quant de temps fa que vius sol? 3 mesos? si la mitat de dies vas a dinar a casa la mama... o sinó compres coses precuinades. Quan tu no sabies ni llevar la tapa d'un iogurt sol jo ja estava vivint en la novia. Flipat.

Bertone ha dit...

JAJAJAJAJAJAJAJA kin fart de riure 5 mesos fa k vic tot sol i solament vaig lo dissabte a dinar a casa los pares k ens veiem tots lo germans i si he anat en dia de cada dia es per vore a mun iaio ke te una edat au chef ja tink ganes de probar los vostres menus ke no superaran o meu :-D

Anònim ha dit...

L'ultim dia qeu vas anar a dinar a casa la mama, no me vas dir això pos. Cito textualment: "Avui vaig a dinar a casa la mam-ma, perquè ha fet fideua i me tiraré a la piscina" MAM-MA

Bertone ha dit...

si pero no et vai dir k mun iaio habia estat a la resi i a mes ma mare fa la millor fideua i tenen piscina i no ho amago perke si mires este blog ho vai comentar no me dono bergonya per aixo ni res pero jo fai la meva vida i no et tink k donar explicacions de res a tu LLAMER TOT PODEROS jajajajajajajajaj

Anònim ha dit...

Jo no t'he demanat explicacions de res, no m'interessa lo que fas o deixes de fer a casa la mam-ma. Simplement he contestat perquè m'has criticat per que visc a casa dels pares. Tothom no te pasta per independitzar-se.

Jo he estat vivint sol molt més temps que tu i uns quants anys antes que tu. Es més casi que es pot dir que visc sol inclòs ara. Tot lo que vas començar a aprendre fa 5 mesos i encara estàs aprenent ara jo ja fa anys que ho se. Així que com diu Chenoa... "Cuándo tu vas..."

Per cert no eres tu qui se plantejava fer-se una cabanya de fusta damunt del garatge del papa i la mam-ma per independitzar-te?

El rincon de Pepe "Tot per a l'oci" ha dit...

Bueno este dissabte es va fer lanfitrion a casa pere no es va votar

La meua puntuacio esta entre 5 y 10

Un 6 perke el postre me va agradar mol ajjajajaajaj

Sis llamernatos....

P.D Viva la nata