dimarts, 11 de desembre del 2007

Mandongui :-P

Una frase k no m'agrada :-( del viatge, 3 dia ens decidim a anar a Toledo ja que voliem canviar d'aires i visitar una ciutat que me recorda al Renaixement jejejeje amb les seves muralles ara fico fotico per a poder guadirles tambe :-P

Les vistes eren magnifiques com podeu veure

Despres a dinar foto del lloc que era super bonic pero lo menjar i el servei un 0

Despres de dinar vam agafar el cotxe amb la shakira de fondo i cap a Madrid al centro vam pegar una volta pel Corte Ingles vam sopar al KFC (kin fastig jejejejeje) i despres vam sortir de festa per chueca no molt tard ja que estaben rebentats pero dos gyn tonics molts vam fer, impresio de chuesca en tres lletres XXX jejejejejeje el diumenge vam baixar, ens vam aixecar sense preses i cap a valencia. Vam fer una parada a Utiel per dinar mmmmmm lo millor del minjar de estos dies un arros a banda ñam ñam no tink fotos pero vos ho dic que estaba mel jejejejejeje vam arribar a les 18.30 a benicarlo i vam agafar isa i jo i cap a amposta a vere la fira res aqui acabar el pont, espero fer un altre viatge amb tu wapi i amb ossobuco jejejejejeje i la mimi. el proxim viatge guañare jo el joc de les palmes :-D

2 comentaris:

Anònim ha dit...

uuuffff!!!! jo m'ho pensare abans de fer-ne un altre :) o si el fem que siga sense gps dels cullonets.Lo millor del viatge el meu ossobuco :P

Anònim ha dit...

Faltava dir q algú se va perdre x Toledo ejem,… potser si q fa falta el GPS jiji

Ha sigut molt divertit este pont n'hem de fer més ossubucos!!! :D